Wednesday 20 September 2017

Forex Fabriks Gg53


Gg53 Killing Zone. Trading Systems Forex Factory. Den här tråden är dedikerad till begreppet dödszon som delas gemensamt av gg53. Därför är chefen och guiden i sin utveckling honom, för han är hans skapare. Alla krediter för gg53 för denna metod..Den yttersta är den här tråden bara för att sätta systemet som ett separat ämne i Evaluator SAFT-tråden, som ursprungligen diskuterade. Vi vill inte röra eller störa Evals otroliga koncept. Därför bifogade dokument med gg53 tidiga inlägg som Guide för att starta detta Ämne, om du är ny här vänligen som ett förslag, förstås läs det innan och fortsätt sedan läsa hela den här tråden och sedan kan du posta. G frågar om det är möjligt eller inte använder TL eller MA s, låt oss se vad som händer sen.- - - - KZ MuSt till SeE avsnitt. 50 gg53 förklarar steg för steg som ritar dödszonen. 7 Handelsförvaltning. 70 Hur man handlar Blind. 122 Bed Time Story. 193 handel med logik - inte mekanisk. 355 MM - Forex är ett försvarsspel - leta efter en realistisk R R. 384, 385, 387, 392 394 397, 550 Följ Elephants-serien. 490 493 Fractal och PSAR som SL. 534 535 G frigör GadiNormalizedVolume GadiTickVolume respektive. 537 makt till människor. 560 567 568 581, 607, 776, Spaghetti-serien. 653 G release GadiCurrencies v2 2. 680 G uppdaterad GadiCurrencies v2 5 lägg till SUFFIX parameter färg legender. 752 G-frigöring GadiOBV v1 4-MTF-funktionen. 809 Korrelationsproblem. 821 Dominerande nämnaren. 838 G release GadiCurrencies v2 7. 965 G release GadiOBV 2 2 - uppdaterad version. 1010 GadiCurrencies MTF concept. Post 1021 Indikatorer Uppdatering Gadi TicVolume v2 0 Gadi NormalizedVolume v2 0.Post 1.028 Indikatorer Uppdatering Gadi TicVolume v2 1 Gadi NormalizedVolume v2 1.Post 1.045 9 9 100 mini-signaler introduction. Post 1.086 GadiNormalizedVolume v2 2.Post 1.122 MTF Handel i 4H. Post 1.140 GadiTrend v1 2 för lång sikt. Post 1.148 GadiCurrencies v2 8.Post 1.161 GadiCurrenciesDiff v3 0 - feature för att beräkna skillnaden mellan de två valutorna. Post 1.181 GadiTrend v1 3 - MTF-funktion. Post 1.202 GadiTickVolume v2 2 - MTF feature. Post 1.371 Bra post om divergens på GadiCurrenciesDiff. Post 1.400 Trading med marknadsstatistik och VWAP-serien från Traders Laboratory här Post 1.401 Inlägg 1.402 Inlägg 1.403 Inlägg 1.404 Post 1.405.Post 1.419 GadiTickVolumeDivergence. Post 1.420 GadiCurrenciesDivergence. Post 1.421 GadiOBDivergence. SEP -02-12 Vi behöver volontärer för indikatorer som kodar för detta forumagenda 115.SEP-09-12 Obligatoriska tillägg - Horisontella staplar för GadiOBV ind icators 351.DEC-14-12 GG begär en kanal på GadiOBV Post 1.367.- - - - Män och kvinnor AT WORK area. Here kan du hitta intressant material som den här tråden utvecklar Varnas att det är material pågår, testas och inte slutgiltiga. Intentionen är att hjälpa till med analysen, dela dina observationer och skapa en färdig produkt som vi alla är stolta över. 134 futurespec post mmKillinZone. 136 EaglePip-posten. 229 EaglePip post gg53kf. 241 futurespec post mnKillingZone. 251 futurespec post mnKillingZone. 276 EaglePip post gg53kf och vilka pilar betyder här 325. 531 altoronto uppdaterad mn KillingZone med V1 3 3. 792 EA Middleastern efter Gadi Asian Breakout. 839 EA Middleastern efter Gadi Asian Breakout v1 1. 885 EA Middleastern efter Gadi Asian Breakout v1 2. 933 Pat1 efter Gadi Asian Tunnel. Post 1.246 intressant inlägg av Sabrina. Post 1.373 Valutor Divergens Diff indikator av altoronto baserat på inlägg Post 1.371.Post 1.381 TickVolume Divergensindikator av altoronto. Post 1.388 altoronto TickVolume Divergence Valutor Divergens uppdaterad version. a liten men uppriktig uppskattning för dem som har bidragit väsentligt till utvecklingen av denna tråd, en miljon tack och en miljon pips för dig futurespec, EaglePip, altoronto, Middleastern , Pat1.NOTE om du finner den här tråden värdelös eller tråkig, var god och gå här. Skärm indikator ELLER Marknaden är helt förutsägbar. Kära medlemmar och administration av Forum.22-03-2012 på ett av Western Forex-forumet placerades det under en dag skärmdumpar av indikatorn, som kan förutsäga prisrörelsen på 1H-diagram och alla andra upp till 12 bar uppifrån. Under handeln den 22-03-2012 dagen publicerade vi våra prognoser och alla handlare kunde det under de närmaste 12 timmarna verifiera marknadspriset och jämföra med vår förutsägelse. Alla 100 av våra förutsägelser var sann och marknadsrörelsen var exakt densamma som förutspåddes. Det förutspåddes inte bara riktningen på marknaden utan På varje stång var det förutspått pris och förändringar i trenden på varje bar. Många medlemmar såg allt detta De flesta av dem var chockade. Vi sa till dem att denna publikation endast har vetenskapligt mål och ingenting kommer att säljas. Vi ville visa den mest moderna marknaden teorierna är fel. I slutet av 22-03-2012 raderades vår information från tråden utan någon förklaring av orsaken och åtkomst till forumet som blockerades. Vi frågar administrationen av detta forum om vi kan publicera samma information här. målet är att visa för näringsidkaren, den marknaden är absolut förutsägbar och ingen stor marknadsaktör kan få inflytande på denna jätte. Denna indikator skapades av vårt vetenskapliga team våren 2010 Vårt försök att pub Lish våra resultat på MetaQuote forum misslyckades och vår artikel returnerades. Indikator är tillämplig för alla finansiella instrument utan begränsningar. Mycket mycket företag är intresserade av att dölja information, den MARKNADEN är PREDICTABLE. if om 24 timmar från den här tråden var öppen kommer vi att Inte se något förbud mot forumets administration kommer vi att förstå det som en signal att vi kan publicera materialet här. Sköt för dålig engelska - det är mitt femte språk. Denna bild var postad först Datum då information som kopierades kan du se på varje bild upp där dag och datum återspeglas i Mac OS X. Järnvägslinje som visar oss viktigaste prediktionslinjen Övriga linjer ger oss ytterligare information och har inte funderat på dem just nu. Left bild gjordes tidigare och gör för oss förutsägelse för nästa 12 staplar . På rätt bild kan du se hur förutsägelsen blev verklighet. Övriga bilder publicerades i realtid och alla handlare kunde bekräfta dem. Sådana handlar diskuterade detta. claudius jack-fx etc. All av dem såg hela processen i realtid. Andra bilder med förutsägelse kommer också att publiceras i nästa post. På den andra bilden kan du se realiseringen av förutsägelse under 12 timmar. På höger sida av den andra bilden du kan se den gamla publikationen på forumet på ForexFactory sidan 253 där det var en bild med denna förutsägelse som publicerades i realtid. Idag är den här 253 sidan helt uppdaterad, mina inlägg raderade, antalet inlägg har ändrats - mina inlägg ersattes med negativt inlägg av några yngre medlemmar andra inlägget i hans liv Den här junioren talar om något som inte finns på forumet. Förmodligen har han paranormal förmåga att se denna indikator på min dator om den aldrig publicerades och raderades. Denna publikation gjordes i Forum Hedge and Correlation Strategy Medlemmar av detta forum lider av stora DD av sin strategi I mitt inlägg skrivs det, den lösningen i naturen EXIST och de kan hitta ytterligare alternativa lösningar, kan vara mindre kvalificerade förutsägelse men bra nog för handel Vi har inte kopior av ut flera inlägg, tyvärr. Det är bara fråga som vem egentligen är ägare till detta forum ELLER för vem denna indikator var så skrämmande. Vilka försöker gömma sig från Trader s World det här värdefull information som MARKNADEN ÄR ABSOLUT PREDIKTABEL. Tredje bilden visar att mitt konto är stängt. På det forumet fick jag flera förfrågningar från medlemmarna och som såg den publikationen men jag kan inte svara på dem eftersom mitt konto är stängt, jag bjuder in dem här. Ursprungligen postat Av user666.Denna bild publicerades först Datum då information som kopierades kan du se på varje bild där dag och datum återspeglas i Mac OS X. Yellow linje visar oss huvudprognoslinjen Andra rader ger oss ytterligare information och har inte funderat dem på det här ögonblicket. Left bild som gjordes tidigare och gör för oss förutsägelse för nästa 12 barer. På rätt bild kan du se hur förutsägelsen blev verklighet. Övriga bilder publicerades i realtid och alla handlare kunde det verifiera dem. Sådana affärer diskuterade this. claudius jack-fx etc. Alla av dem såg hela processen i realtid. Andra bilder med förutsägelse kommer också att publiceras i nästa post. På den andra bilden kan du se realisationen av förutsägelse under 12 timmar På höger sida av andra bilden kan du se gammal publikation på forumet på ForexFactory sidan 253 där det var en bild med denna förutsägelse som publicerades i realtid. Idag är den här 253 sidan helt uppdaterad, mina inlägg raderade, antal inlägg ändrade - mina inlägg ersätts med negativt inlägg av någon junior medlem som gör andra inlägg i sitt liv Denna junior medlem talar om något som inte finns på forumet. Förmodligen har han paranormal förmåga att se denna indikator på min dator om den aldrig publicerats och raderades. Denna publikation där gjordes i Forum Hedge and Correlation Strategy Medlemmar av detta forum lider av stora DD av deras strategi I mitt inlägg skrevs det, den lösningen i naturen EXIST och De kan hitta ytterligare alternativa lösningar, kanske med mindre förutsägelse, men tillräckligt bra för handel. Vi har inte kopior av flera inlägg, tyvärr. Det är bara fråga som verkligen är ägare till detta forum ELLER för vilken denna indikator det var så läskigt. Vem försöker gömma sig från Trader s World den här värdefulla informationen att MARKNADEN ÄR ABSOLUT PREDIKTABEL. Tredje bilden visar att mitt konto där det var stängt. På det forumet fick jag flera förfrågningar från medlemmarna och som såg den publiceringen men jag kan inte svara på dem eftersom mitt konto är stängt, jag bjuder in dem här. Ja, jag kan inte tro det här, jag fick säga upp det här FF i morse. Jag misstänkte att något stinkigt hände när GG53 avslutades för ett tag sedan och han fick inga skäl men jag trodde det var sällsynt Nu ser vi en massa av oss avslutade, här är en lista över dem hittills Piratepip, Baillie, Eitan, Vigovski, Rahimseven, pigh77, forextarget, jackprope, smallcat, Kiads, burnssss. De flesta av dessa är killar som jag har pratat t o på ett eller annat sätt och jag vet att de inte är kopplade till någonting jag är säker på. Jag kan inte tänka på anledningen till att de skulle avslutas förutom att de var på riktigt framgångsrika system. Vänligen låt andra veta att den här tråden finns så att vi kan hitta något ut tillsammans Om du har någon anledning till varför någon av våra konton skulle avslutas, var snäll och kontakta oss. Eller om du kan tänka på varför ditt konto upphörde, låt oss också veta. För mig är den enda anledningen jag kan Tänk på är den senaste framgång som jag har haft med TZ om hur man når nära 99 99 noggrannhet Jag kunde inte sälja någonting, jag var inte ens givit bort tekniken för att vara exakt Jag hade ingen avsikt att ge bort det då Nu när det här har provocerat mig, jag funderar verkligen på att göra min instrumentbräda även offentlig. Det här är bara INSANE. Det finns en stor konspiration för att stänga verklig framgång hos ForexFactory. Vad händer. Detta svar ändrades 2 år, 3 månader sedan av Saver0. Detta svar var modifierad 2 år, 3 månader sedan av Saver 0.Fokus, tålamod, beslutsorder i kaos. Ja, jag m här Hej killar och tack Saver0.Ok låt oss rock. Intuition, Experiences and Common sense. I är inte återkallad, men jag följer dig här. Kan I. After Denna incident, föreslår jag att vi ska bilda en privat grupp och verifiera skan undvik MM att gå med oss. Livet fick hopp av generositet av vänner du. Jag med dig på detta skulle vilja veta orsaken till FF-termineringarna. Det enda som de ger reson. Låt oss veta vad vi kan göra. Jag tror att detta händer på grund av intensiteten i TZ och Sub Sequences, och de stämmer övervakar någon av oss, och när någon av oss gör betydande framsteg blir de oroliga. Men nu vet vi väl det verkliga syftet med det FF-forumet och nästan säkert kommer jag att sprida dessa resultat bland mitt lokala land vänner. Intuition, Erfarenheter och gemensam förnuft. Att se dig har hittat ett nytt hem. FF får mycket pengar genom reklam från Mäklare De har kunder från FF och många dåliga system ger dem hoppet att lyckas en dag, om du är en mäklare som sponsrar ett sådant forum Hur glatt skulle du vara att se trådar som uppstår där människor uppnår verklig framgång på andra håll runt att skära dina egna vinster. Jag tror att det här kan vara den enda riktiga orsaken till förbuden att jag inte kan göra någonting av någon annan giltig anledning. En dröm du drömmer ensam är bara en dröm En dröm du drömmer tillsammans är en verklighet John Lennon. Killar, trevligt att träffa dig här. Det kan inte tro hur många som har blivit bannade utan blixtsnabb. Säger tack för att du erbjuder den här nya site. Recurrence som största försvar och svaghet på marknaden samtidigt. Detta är ett forum sajt jag gjorde för några månader sedan när gg53 blev avslutad av FF utan anledning och hans tråd hamnade i papperskorgen jag gjorde denna webbplats med Syftet med att utveckla system tillsammans såg jag hur FF inte riktigt riktar sig till utveckling utan att bara prata på ett trådtrådssätt och det finns ingen verklig integritet och jag misstänkte just detta att de inte vill ha verklig framgång och att de hindrar ytterligare framsteg av idéer när de visar verklig förmåga. Jag kan lova att den här webbplatsen aldrig kommer att påverkas av de stora pengarna jag planerar att hålla det springa utan annonser så länge jag kan. Om min handel går bra borde jag kunna finansiera den här webbplatsen som mitt sätt att ge tillbaka utan något problem alls Jag gör det löftet till er alla idag Det här är en plats där jag hoppas kunna ha säkra konversationer utan bankers snyggande ögon och andra snygga och felaktiga intressen. Dessutom har denna webbplats grupper där du kan skapa grupper, antingen offentliga eller privat att arbeta på idéer tillsammans När du har en idé som du vill arbeta, skapa en grupp och göra den privat, bjud in dem som du vill ha. Du kan skapa två grupper för samma koncept, en privat och en allmänhet På allmänheten ge bara ut en bit så bankirer och vad som inte kan stjäla När jag hittar mer tid eller kan hyra en utvecklare kommer jag att kryptera alla privata grupper på ett sätt så att jag inte ens kan få tillgång till den utan att få tillgång och jag vill också göra privata meddelanden verkligen privata Jag är också öppen för idéer Jag saknar bara tid att utvecklas vidare på den här sidan, eftersom jag är upptagen med mitt TZ-projekt Men vad som helst som jag kan göra När jag implimenterar dessa säkerhetsfunktioner kommer jag att göra ett meddelande och visa faktiskt alla med en video som det är verkligen privat. Fokus, tålamod, beslutsorder i kaos. Jag deltar inte mycket på FF och med tanke på denna senaste borttagning av bra bidragsgivare kan du förstå varför FF är esencialy finansierad av MM, så att filtrera användare som bidrar med bra och enkla idéer slags gör sinne Jag hoppas att gruppen av nyfikenhet väljer att komma hit. Detta svar ändrades 2 år, 3 månader sedan av mak. This svaret ändrades 2 år, 3 månader sedan av mak. Jag har inte återkallats eller suspenderad eftersom jag är för upptagen att hålla koll på och verkligen göra mycket inlägg på likhetsbaserade trådar kommer jag gärna att vidarebefordra alla meddelanden från de återkallade till personer på FF som de vill kontakta om du vill behålla det något privat email mig på och jag kommer att reläera för dig.

No comments:

Post a Comment