Friday 22 September 2017

80 Forex Strategi


Inlämnad av Edward Revy den 28 februari 2007 - 12 52.Active Forex trading och konstant forskning möjliggjorde att vi samlar olika strategier och tekniker i vårt handelsarsenal. Idag är vårt team glada att presentera en ny rättvis Forex Trading Strategies webbplats där handlare snabbt kan Och fritt utforska olika Forex-strategier och lära sig trading techniques. Why delar vi vår kunskap Vi är handlare som andra och vi gillar vad vi gör Det finns inga hemligheter om Forex trading, bara erfarenhet och engagemang Förutom finns det otaliga säljare som erbjuda sina strategier och system för näringsidkare redo att betala vi skulle bli förvånad om du inte träffat en ännu Gratis eller betalad valet är att handlare ska göra Vårt val är en fri samling Vi ska också uppdatera vår samling varje gång vi upptäcker en ny bra Forex strategy. We välkomnar dig idag för att utforska Forex trading strategier och system med oss ​​och hoppas du hittar lite användbar information för dig själv som så småningom kommer imp Röra din trading. Ready för att dela dina idéer med andra handlare Skicka din handelsstrategi på vårt forum med oss ​​i vårt uppdrag att hjälpa Forex-handlare att bli bättre handlare. Arena är programvaran för dem som har en bra förståelse för investeringar och hur man bygger en strategi, men vill inte koda eller använda program som ger dig kod som måste testas, omkodas och testas igen. Vi har alla varit där, du har jobbat i ekonomi i flera år nu och du har fantastiska idéer att sätta en strategi för. tillsammans men du ska antingen betala en programmerare en arm och ett ben för att koda en strategi för dig eller du ska bygga den i något som är långsamt och klumpigt. Det skriver ut koden för dig, du kopierar och klistrar in den i MT4, den Slår inte målet på precis rätt ställe du går tillbaka och justerar etc, etc, etc. Sänds av Användaren den 13 september 2015 - 23 04.Author Hassam Forex trading kan vara kul om du kan behärska kompetensen i riskhanteringen I Min åsikt, det viktigaste i någon handel Är riskhantering Om du riskerar 30 pips per handel och gör 100 pips i genomsnitt, även om du har 50 winrate kommer du att göra 350 pips i 10 affärer 50 winrate betyder i 10 affärer du vinner 5 affärer och du förlorar 5 affärer i genomsnitt Vinnande 5 affärer betyder att du gör 500 pips och förlorar 5 affärer, vilket innebär att du förlorar 150 pips så att du får totalt 350 pips. Det finns ingen 100 vinnande handelsuppsättning Varje handelskonfiguration har en sannolikhet för misslyckande När du går in i en handel är du tar risken Med liten risk ser du till att om handelns inställning misslyckas kommer du inte att förlora mycket. Tricket ligger i att gå in i små och testa vattnet När handeln går till din fördel och du blir ganska säker på att du har tagit ett bra drag, Du borde öppna fler positioner Detta kommer att se till att du multiplicerar dina vinstmanifoldor Den viktiga frågan är hur vi gör det Jag använder ljusstake mycket i min handel H4-ljus och H1-ljus är mycket viktiga och de kan ge dig väldigt viktiga ledtrådar där priset är går och w Här ska du placera stoppförlusten jag inte stör om M5, M15 men använd M30-ljus samt H1 och H4-ljus när du gör mina inmatnings - och uttagsbeslut. Jag öppnar bara handel vid slutet av M30, H1 eller H4-ljuset. Alla indikatorer är långsam och opålitlig Den mest tillförlitliga indikatorn som nämnts ovan är prisåtgärd I skärmdumparna ser du Stokastisk och MACD-oscillator. Jag använder dem bara 30 av tiden medan man använder ljusstake 70 av tiden. Flyttande medelvärden arbetar som starka stöd och motståndsnivåer I Använd glidande medelvärden som stöd och motståndsnivåer. Om författaren Martin Pearce, professionell Forex Trader och medlem i FX Trading Revolution team Han visar sanningen om valutahandel och mäklare. Kontakta honom, fyll i kontaktformuläret på webbplatsen. Hur sparade jag över en miljon på ett år av levande handel. Utan tvekan har varje handlare redan tänkt på hur man gör sin första miljon genom att handla på FOREX. De försökte ett dussin olika system, strategier eller indikatorer som är guaran teed att jobba och ändå har den framgång som drömt om hasn t anlänt ännu Har du verkligen försökt allt Nu vill jag visa dig lite annorlunda perspektiv på hur du sparar din första miljon med live trading. Detta är det tionde året jag har Investerat på kapitalmarknader Tillsammans med mina affärspartner arbetar vi som portföljförvaltare för institutionella kunder Under vår tid på FOREX-marknaden har vi insett att framgången i manuell handel beror på 1 Handlarens förmågor - hur han kan anpassa sig, känna en möjlighet till potential Vinst och acceptera handelsförlust situationer 2 På mäklaren genom vilka han insåg transaktioner. Inte ens nämna betydelsen av att välja en toppklassmäklare i normal automatisk eller till och med högfrekvenshandel. Låt mig först klargöra vilka kostnader varje realiserad affär innebär i verkligheten I följande illustrativa exempel från verklig handel ser du hur stor skillnaden i totala kostnader kan vara med olika mäklare. Ingiven av användaren den 4 mars 2014 - 00 35. Inges av Andrei Florian. Myron sa här vi ritar trendlinjen av HH Higher Highs och HL Higher Lows för uptrend och LH Lower Highs och LL Lower Lows för downtrend Vi behöver minst 2 LH swings för downtrend och ett minimum av 2 HL swings for uptrend Vi behöver vara en trendföljare och alltid gå med trenden. Det här är Myrons ord när trendlinjen presenterades, inte min. Så, när tredje gången prissätter vi vår linje, söker vi om vi har uptrend line och säljer om vi har downtrend line. For exempel på AUD USD Daily fick vi en enorm och klart downtrend. Submitted av User den 12 januari 2014 - 18 51.MACD Forex Binär Options Strategi för M5 Timeframe som är mycket Enkel, enkel och kraftfull. Det finns många Forex binära alternativ strategier tillgängliga på marknaden Handel Forex Binära alternativ är mycket enklare jämfört med Forex Det finns ingen stopp förlust eller ta vinst Du behöver bara få marknadsriktningen korrekt Det är allt Nu detta är en väldigt s imple forex binär alternativ strategi som använder några ljusstake mönster i kombination med MACD MACD är en mycket kraftfull momentumindikator. Ingiven av Edward Revy den 18 oktober 2013 - 13 47. Inges av Adam Green.1 Huvudbegrepp Nybörjare måste uppnå tillräcklig handelsexpertise Och skicklighet för att kunna välja utmärkta stoppförluster och vinstmål för alla affärer som de utför. Dessa är viktiga åtgärder för att perfektera, främst eftersom Forex har en så oregelbunden och oförutsägbar karaktär att det snabbt kan stoppa positioner som skyddas av endast Små stoppförluster, t ex 50 pips eller mindre Det efterföljande diagrammet visar en sådan handelssituation. I det ovanstående diagrammet har priset avancerat inom ett begränsat handelsområde, som visas mot vänster sida innan det så småningom sjönk till nackdelen. En ny kort position aktiverades därefter skyddad av en stoppförlust som ligger cirka 50 pips över den tidigare motståndsnivån. Också ett stort bullish pris Spik orsakade denna handel att gå ut med en förlust. Ingiven av Edward Revy den 21 januari 2011-12. Jag har bestämt mig för att samla resurserna om Trailing Stop EAs som är tillgängliga idag. De flesta av indikatorer och EAs är ett tillstånd av - en av Mest avancerade forum om Forex trading där du kan hitta nästan vad som helst Men även då är det ibland svårt att hitta indikatorer EAs du behöver snabbt Så jag har bestämt mig för att göra en serie sidor med indikatorer och Expert Advisors EAs som enligt min mening , är mest användbara. Följ mig, njut av trading. Submitted av Edward Revy den 17 december 2009 - 13 05.FOREX Strategier Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi 80-20 En annan mycket enkel och ganska en intressant strategi forex Linda Raschke har vi tidigare tittat på 2 av sin strategi Turtle Soup, Turtle Soup plus One, där handel sker endast på det dagliga sortimentet D1 och handelssignaler är endast under den första handelsdagen. alla marknader noterades att om priset på marknaden stänger överst eller bottnar 10-20 i sitt dagliga sortiment, så finns det en möjlighet och det är 80-90 nästa morgon kommer priset fortsätta att röra sig in samma riktning dvs mot slutdagen ljus, men så småningom stänger priset över eller under det här ljuset i endast 50 fall. Det är faktiskt en chans att vända sig i mitten av 2: e dagen efter det att 1 st dagsljuset stängt , och tillåten 80-20-strategi finns och vara populär på de finansiella marknaderna. Så låt oss se hur transaktioner görs i Forex Strategy 80-20 ett exempel på transaktionen vid köp. Antag att vi öppnar en handelsterminal MetaTrader 4 idag och notera att.1 Gårdagens dagliga ljus upptäcktes i de över 20 av sitt dagliga sortiment och stängdes i botten 20 av sitt dagliga intervall, dvs om det dagliga ljuset uppdelat i 5 delar är öppningspriset för igår s dagsljus i Topp 1 5 av ett slutet stearinljus Och slutkursen är längst ner 1 5 o f den stängd dagen ljus. Figur 1 Dedicated bearish ljus upptäcktes i 1 5 av det övre området och stängdes vid 1 5 av dess lägre intervall.2 I dag s dagsljus öppnas och priset på marknaden gick i samma riktning som nära av föregående dagsljus dvs till försäljning, förmodligen för minst 10-15 poäng. 3 För närvarande, när priset är redan under gårdagens låga och vi har klarering för att läggas i avvaktan på order, ställer vi den pågående ordern att köpa Typ Köp Stopp vid igår s lågt pris. Steg 2 Det här är samma ljus som i Figur 1. Endast timintervallet Exponera den pågående beställningen att köpa vid en tidpunkt då priset på 2: e timmars ljus faller under gårdagens låga Efter öppnandet av handelspositionerna i inköpet kommer vi att etablera ett säkerhetsavbrottsbeställning under några punkter 3-5 segodneshnego minimum.5 Därefter, använd ett bakstopp Universellt släp stoppar standarden i Metatrader 4 eller ett efterföljande stopp på 1: a stycket för att låsa in vinster och stramar vår stop-lo ss på ett säkert avstånd som du definierar för sig själv, beroende på det valda valutaparet och volatiliteten i forexmarknaden. Till exempel om mängden dagliga ljus 100-200 poäng och efterföljande stopp ska placeras på avstånd 50 -70-100 poäng Candle 50-70 poäng trylande-stop 25-30 poäng.6 Om du föredrar kan du sätta ett vinstmål på ett avstånd av minst 3 2 gånger den initiala förlusten som krävs av vår Money Management Forex Eller registrera vinster på de viktiga Fibonacci-nivåerna som byggts av det första ljuset 38,2, 61,8,7 Eller så kan du helt enkelt omplacera nollnivån så snart du passar och lämna affären vid slutet av handelsdagen och sedan Se till att stänga det eller lämna det men jag tror personligen att det är bättre att använda ett efterföljande stopp för att låsa in profits. För transaktioner på försäljning reglerna för motsatsen. Figur 3 Vystalyaem väntar order att sälja Sälj Stopp, när priset bröt igår Makismum Stop-förlusten är 10-15 poäng högre än detta maximala, eftersom Priset är inte förflyttat från honom och vände sig om. Notera Transaktionerna i denna strategi är inte lika vanliga, men om du följer lagen i flera valutapar kommer sannolikheten för villkoren och inträdet på marknaden att garazdo ovan. denna strategi, valutahandlare du kan köpa. Notera om du vill få uppdateringar Expert Advisor - Lämna positiv feedback i butiken utan att ange e-post i översynen av e-postadressen, var vänlig ange på betalningssidan som anger varorna ska levereras. Syfte att strikt följa reglerna för Forex-strategin 80-20, får vi ungefär följande resultat för handelsresultat testadministratör 80-20 strategy.1 Teststrategier Forex 80-20 EURUSD D1 med Expert Advisor 80-20 strategy.2 Teststrategier förex 80-20 EURJPY D1 med Expert Advisor 80-20 strategy.3 teststrategier Forex 80-20 USDCAD D1 med Expert Advisor 80-20 strategy. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy. Welcome till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi Min Forex trading strategi är helt och hållet baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år i att göra det har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades För prisåtgärder är flytande, det anpassar sig lätt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är att prisåtgärder gör det möjligt för dig att hålla din handel enkel. Att hålla din handel enkel. Grundprincipen i min Forex handelsstrategi är att fortsätta handla enkelt Jag är emot över komplicerad handel Eftersom ju enklare din strategi är desto effektivare kommer du att vara som näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prissättningsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing mina kartor fulla av indikatorer Skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Tradering utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut? Här är en bild på min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex tradingstrategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handel som en. En rörig indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators Required för denna Trading Strategy. So att handla mitt Forex Trading Strategy använder jag ingen indica tors. I allmänhet tycker jag inte om att använda Forex-indikatorer eftersom jag finner data värdelösa eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta hand om vad som händer just nu måste du basera affärer på nuvarande pris Action. Which Valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd Detta innebär att du kan använda denna handel strategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading-plattform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar vid en gång tycker jag att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar främst om USD, USD och USD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket Är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och asiatisk session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom denna Forex Trading Systemet är baserat på prisåtgärd du kan handla vilken tidsram som helst från en timme eller högre. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är enklare att hitta och leder till mer konsekventa vinst. Typ av Price Action Analysis. Primarily använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How att skriva handel med min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna förlorar sina kreditbetyg etc valutor handlar inte som de normalt skulle ha gjort Det här har lett till att jag bara handlar omkörningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden När ett mönster bildas , som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar Skiljer sig under olika marknadsförhållanden Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och stoppa Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på de senaste höjderna och nedgångarna. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga . Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex-kalendern från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter om stora effekter. Faktum är att genom handel genom de flesta pressmeddelanden, Jag slutar göra mer vinst. Banker och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgåvor. Dessa gissningar är inblandade i prisbefo Om uppgifterna släpps. Om en handel upprättas före en viktig ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner sig själva för frisläppandet. Om prisåtgärder säger att du är kort är det vanligtvis en orsak. Det enda nyheter jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket höga konsekvenser nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Interna kursmeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrats för ett tag sedan till Non - arbetsförändringsrapport för lantbruk. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade en hel del oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda Jag gör inte, gör en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att återgå snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort det innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy okomplicerad Och låter dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar.

No comments:

Post a Comment