Tuesday 29 August 2017

Forex Trading Skatt Uk


Hur man registrerar skatter som en Forex Trader De flesta nya handlare har aldrig bekymmer sig för att ta reda på specifika skatter i förhållande till valutahandel. Alla nya handlare fokuserar helt enkelt på att lära sig att handla lönsamt. Men när som helst måste handlare lära sig hur man redogör för sin handelsaktivitet och hur man registrerar skatter. Förhoppningsvis är skatterna att redovisa förexvinster, men även om det finns Förluster under året bör en näringsidkare lämna in dem med den rätta nationella myndigheten. Förenta staterna Det är lite förvirrande för nya handlare att lämna in skatter på forex vinster och förluster. I USA finns det några alternativ för Forex Trader. Först och främst har explosionen på detaljhandeln för valutamarknaden orsakat IRS att falla bakom kurvan på många sätt, så nuvarande regler som är på plats när det gäller valutakursrapportering kan ändras när som helst. Förordningar är ständigt införda på valutamarknaden, så var noga med att du ger dig en skattemässig professionell innan du gör några steg för att lämna in dina skatter. Det finns i huvudsak två sektioner som definieras av IRS som gäller för valutahandlare - avsnitt 988 och avsnitt 1256. Avsnitt 1256 är standard 6040 kapitalvinst skatt behandling. Detta är den vanligaste sätten att valutahandlare filar forex vinster. Under denna skattebehandling beskattas 60 av de totala kapitalvinsterna till 15 och de återstående 40 av de totala kapitalvinsterna beskattas till din nuvarande inkomstskatt, som för närvarande kan vara så hög som 35. Lönsamma handlare föredrar att rapportera valutahandel enligt avsnitt 1256 eftersom det ger en större skatteavbrott än avsnitt 988. Förlorande av näringsidkare tenderar att föredra avsnitt 988 eftersom det inte finns någon kapitalförlustbegränsning, vilket möjliggör fullständig standardförlustbehandling mot inkomst. Detta kommer att hjälpa en näringsidkare dra full nytta av handelsförluster för att minska skattepliktig inkomst. För att kunna dra nytta av avsnitt 1256 måste en näringsidkare välja bort av avsnitt 988, men för närvarande kräver inte IRS en näringsidkare att lägga in något för att rapportera att han väljer ut. Om ditt Forex-konto är enormt och du förlorar mer än 2 miljoner i ett enda skatteår kan du kvalificera dig för att fylla i en Form 886. Om din mäklare är baserad i USA får du 1099 i slutet av År som rapporterar dina totala vinstförluster. Detta nummer ska användas för att registrera skatter enligt antingen avsnitt 1256 eller avsnitt 988. Forex trading skattelagstiftning i Storbritannien är mycket mer näringsidkare än USA. För närvarande är spridningsvinster inte beskattade i U. K., och många U. K.-mäklare erbjuder detaljhandel forex demo och vanliga konton i en spridningssatsstruktur. Detta innebär att en näringsidkare kan handla forexmarknaden och vara fri från att betala skatt sålunda är valutahandel skattefri Det här är otroligt positivt för lönsamma valutahandlare i Storbritannien. Nackdelen att sprida vadslagning är att en näringsidkare inte kan göra anspråk på handelsförluster mot hans andra personlig inkomst. Om en näringsidkare hanterar medel eller handel för en institution finns det också många andra skattelagar som man måste följa. Om en näringsidkare stannar med spridningsbud, behöver ingen skatt emellertid betalas på vinst. Det finns olika delar av lagstiftningen pågår som kan förändra forexskattelagen snart. Man bör se till att man medger en skattesekreterare för att säkerställa att han följer alla lagar. Andra alternativ Ett annat alternativ som medför en högre grad av risk är att skapa en offshore-verksamhet som bedriver handel med forex i ett land med lite eller ingen forexbeskattning då betala dig en liten lön att leva på varje år, vilket skulle beskattas i landet Där du är medborgare Det finns många typer av valutakurser som kan hjälpa dig att lära dig att handla valutamarknaden. Denna typ av företagsbildning är mycket riskabel eftersom du måste se till att du är 100 i skatteregler och inte slipper in i olagliga aktiviteter. Denna typ av verksamhet bör utföras endast med hjälp av en skattesekreterare, och det kan vara bäst att bekräfta med minst 2 skattpersonal att se till att du fattar de rätta besluten. Ursprungligen postat av tradewinds När jag har gjort tillräckligt med pengar Jag flyttar permanent till Bangkok, Thailand. Jag har ett US-konto t. ex. Jag ska koppla pengarna direkt till ett thailändsk bankkonto. I Thailand beskattas du inte på utländsk valuta pengar du tar från andra länder. Jag ska inte vara bosatt i Storbritannien, så jag tror att jag borde vara skattefri. Bara en tanke på toppen av mitt huvud, eftersom ditt konto är baserat på USA skulle du behöva kontrollera om USA har ett skatteavtal med Thailand. Jag skulle föreställa mig att de har. (Skatteavdrag om du inte är bekant med dem är det som låter dig bedriva något slags verksamhet i ett land medan du bor i en annan utan att bli beskattad i båda. Fördraget mellan USA och Storbritannien är det som hindrar USA från att beskatta dig men att lämna Det är också Storbritannien.) Skulle också vara en idé att kolla detaljerna i ett sådant skatteavtal eftersom USA är väldigt varmt på att kontrollera pengar rörelser särskilt till länder i Mellanöstern och Asien. Det är dödligt att gå in i något krig utan Kommer att vinna det. Tax på Forex vinster i Storbritannien Om du inte kan vara störd att läsa hela denna tråd, var god och läs bara stycket nedan och kommentera den begränsade informationen. Jag har läst för många diskussionsforum om detta ämne och efter vilka jag har ringt HMRC om denna fråga och de sa någon form av valutahandel, oavsett om. Visa mer Om du inte kan vara störd att läsa hela tråden, läs bara avsnittet nedan och kommentera den begränsade informationen. I039ve läser för många diskussionsforum om detta ämne och efter vilka jag har ringt HMRC om denna fråga och de sa att någon form av valutahandel, oavsett om du har en heltid 9-5 jobb, betraktas som handel beroende på frekvens och Kunskap om ämnet. De sa att det inte kan betraktas som spelande enligt spridning förexhandel är och är därför skattepliktigt och det är också inkomstskatt inte kapitalvinstskatt eftersom det anses vara quottradingquot. Kan någon i Storbritannien som handlar forex och har erfarenhet av att hantera HMRC, bekräfta deras situation. Jag har skisserat mina scenarier enligt följande: Bakgrund till förfrågan Jag kan tillfälligt på söndagskvällar, veckodagskvällar eller ibland under vardagarens lunchtid placera några spekulativa valutaposter med en valutamäklare för att försöka dra nytta av en ökning eller fall i en viss valuta, t. ex. GBP v Australian Dollar eller US dollar. De flesta mäklare kommer att ge hävstångseffekt för att finansiera positionen t. ex. En 1m position kräver att jag lägger en deposition på 1, dvs 10.000 som säkerhet. Förutom en vinst eller förlust som härrör från handeln när den är stängd är räntan antingen upptagen eller betald av mig, beroende på om jag köper valutan (går lång) eller säljer valutan (går kort). I det här exemplet kan vi anta att räntan antingen är 20 per dag. När det gäller den tid som spenderas till detta spekulativa valutaföretag är det svårt att kvantifiera eftersom jag kan placera en automatiserad gränsorder för att köpa eller sälja något som Tar 2 minuter att göra och sedan inte titta på igen förrän jag får en e-postmeddelande som handeln har utfört och sedan placera en gränsorder för att stänga handeln med målvinsten. Ofta kan jag lämna min iPhone ansluten till sidan som visar liveinformation om en transaktion har utförts eller inte. Eftersom jag har ett dagjobb är min tid ägnad åt det och inte till valutahandel. På kvällarna kan jag titta på priserna medan du äter middag och tittar på tv som spelar med barn (men jag är inte limmad på en handelsskärm) Volymen av handel kan vara allt från 250 000 per levererad handel till 1 m per levererad handel och positioner kan öppnas Och stängt från 2 gånger per månad till 20 gånger per månad (jag tror inte att storleken på handeln skulle betyda här eftersom mäklaren finansierar majoriteten av positionen och frekvensen skiljer sig inte från att någon köper och säljer många gånger på Aktiemarknaden i månaden är det vid marginalhandel eller direkt köp) Kan du snälla ge råd om hur HMRC kommer att se följande situationer i förhållande till skatt avseende ovanstående: Scenario 1 Som anställd med heltidsjobb och mitt primära jobbinkom Relaterat till aktiviteten av forex alls anser jag denna spekulation som ett medel för personlig vinst eller förlust. Jag är inte en professionell forexhandlare. Jag är helt enkelt en person som läser tidningarna, finansiella nyheter och fattar ett välgrundat beslut och kan göra eller förlora pengar på handeln. Jag skulle genomföra valutahandeln som en direkt kontant (spot) transaktion med mäklaren som skulle finansiera det, det vill säga inte en spridningshandel. Detta exempel är inte annorlunda för någon som gillar att göra aktiehandel som en vanlig hobby. Hur görs någon skattebehandling på vinstdoll här och anses den som inkomst eller kapitalvinst Betraktas detta som spelande och därför betalas ingen skatt på vinst och ingen lättnad kan beviljas förluster Scenario 2 Enligt situation 1, förutom denna gång Transaktionen sker som en spridningshandel som därför betraktas som spelande och därför inte är föremål för antingen inkomstskatt eller CGT (igen detta är inte mitt primära jobb), snarare än som en direkt kontant (spot) köpförsäljning av mäklaren. Hur görs någon skatte - och avlastningsbehandling på vinstdisposition här och betraktas som inkomst eller kapitalvinster Scenario 3 Om jag öppnade ett valutakonto i min frus namn och jag gör alla valutahandel på hennes vägnar (under hennes namn), och Hennes heltidsjobb är som tandläkare. Hur är någon skattebehandling på vinstlösning gjord här och betraktas som inkomst eller kapitalvinster Scenario 4 Eftersom jag tekniskt har en religiös fråga med spel, men nuvarande lagar tillåter gynnsam skattbehandling mot spreadbetting och spel, det vill säga det är inte skattepliktigt om det är Inte beträffande handel och ditt huvudarbete, skulle jag föredra att göra en sådan ställning inte via en spridningshandel. Men med risk för att de står inför skatteskulder om jag gick på icke-spridningsledningsruten, favoriserar jag inte heller den ideen. Finns det något sätt på vilken spekulativ valutahandel (kontant) kan genomföras som erbjuder liknande fördelar som spread-betting, men inte nödvändigtvis via den rutten. Bästa svar: HMRC har gett dig de råd du söker. Det rådet är på plats. Det finns inga speciella regler för valutahandel (om inte det görs av ett företag). Den enda frågan som behöver ställas är att citera dig tradingquot: Är du engagerad i en handelsaktivitet Det är inte en enkel fråga att svara på. I sin enklaste, en turist kan återvända från semester och konvertera sina dollar i pund till en bättre takt. Den turisten har gjort en vinst, men det är inte en handelsaktivitet. Å andra sidan finns det en person som regelbundet köper och säljer stora mängder av utländsk valuta med det enda syftet att realisera en vinst. Den personen är handel. Det finns en rad scenarier däremellan. Varje kommer att falla på sina egna fakta. Ur det du säger är du utan tvekan handel. Du gör det på stor skala. Du är organiserad, och du har en vinstsökande motiv. Det spelar ingen roll hur många jobb eller branscher du har. Om det du gör på utländsk valuta är en handel, så kommer vinsten att bli skattskyldig (och dina förluster kommer att vara pålitliga). Skatt tas ut på vinst av en handel. Den som är skyldig att betala skatten är den person som har rätt till vinsten. Det spelar ingen roll för vilket namn kontot är. Det kommer fortfarande att vara du som har rätt till vinsten och ansvarig för skatten. En person som gör modellbåtar och säljer dem på en söndagsmarknad kan vara en hobby, men handlar också. Igen. Även om han gör det för njutning, gör han det också för att tjäna pengar. På samma sätt kan en professionell golfare inte hävda att hans vinst inte är från en handel eftersom golf är också hans hobby. Det finns ingen lag som hindrar spel från att vara handel. Lagen definierar en handel som quotevery handel, tillverkning, äventyr eller oro i handelens karaktär. Domstolen bestämde att spel inte passade den beskrivningen. Det gör perfekt mening eftersom om det var en handel skulle varje spelare kunna ställa sina förluster mot skatt. Det finns fler förluster än vinster i spelvärlden. BD middot 5 år sedan Skatt på Forex vinster i Storbritannien Om du inte kan vara störd att läsa hela denna tråd, var god och läs bara stycket nedan och kommentera den begränsade informationen. I039ve läser för många diskussionsforum om detta ämne och efter vilka jag har ringt HMRC om denna fråga och de sa att någon form av valutahandel, oavsett om du har en heltid 9-5 jobb, betraktas som handel beroende på frekvens och Kunskap om ämnet. De sa att det inte kan betraktas som spelande enligt spridning förexhandel är och är därför skattepliktigt och det är också inkomstskatt inte kapitalvinstskatt eftersom det anses vara quottradingquot. Kan någon i Storbritannien som handlar forex och har erfarenhet av att hantera HMRC, bekräfta deras situation. Jag har skisserat mina scenarier enligt följande: Bakgrund till förfrågan Jag kan tillfälligt på söndagskvällar, veckodagskvällar eller ibland under vardagarens lunchtid placera några spekulativa valutaposter med en valutamäklare för att försöka dra nytta av en ökning eller fall i en viss valuta, t. ex. GBP v Australian Dollar eller US dollar. De flesta mäklare kommer att ge hävstångseffekt för att finansiera positionen t. ex. En 1m position kräver att jag lägger en deposition på 1, dvs 10.000 som säkerhet. Förutom en vinst eller förlust som härrör från handeln när den är stängd är räntan antingen upptagen eller betald av mig, beroende på om jag köper valutan (går lång) eller säljer valutan (går kort). I det här exemplet kan vi anta att räntan antingen är 20 per dag. När det gäller den tid som spenderas till detta spekulativa valutaföretag är det svårt att kvantifiera eftersom jag kan placera en automatiserad gränsorder för att köpa eller sälja något som Tar 2 minuter att göra och sedan inte titta på igen förrän jag får en e-postmeddelande som handeln har utfört och sedan placera en gränsorder för att stänga handeln med målvinsten. Ofta kan jag lämna min iPhone ansluten till sidan som visar liveinformation om en transaktion har utförts eller inte. Eftersom jag har ett dagjobb är min tid ägnad åt det och inte till valutahandel. På kvällarna kan jag titta på priserna medan du äter middag och tittar på tv som spelar med barn (men jag är inte limmad på en handelsskärm) Volymen av handel kan vara allt från 250 000 per levererad handel till 1 m per levererad handel och positioner kan öppnas Och stängt från 2 gånger per månad till 20 gånger per månad (jag tror inte att storleken på handeln skulle betyda här eftersom mäklaren finansierar majoriteten av positionen och frekvensen skiljer sig inte från att någon köper och säljer många gånger på Aktiemarknaden i månaden är det vid marginalhandel eller direkt köp) Kan du snälla ge råd om hur HMRC kommer att se följande situationer i förhållande till skatt avseende ovanstående: Scenario 1 Som anställd med heltidsjobb och mitt primära jobbinkom Relaterat till aktiviteten av forex alls anser jag denna spekulation som ett medel för personlig vinst eller förlust. Jag är inte en professionell forexhandlare. Jag är helt enkelt en person som läser tidningarna, finansiella nyheter och fattar ett välgrundat beslut och kan göra eller förlora pengar på handeln. Jag skulle genomföra valutahandeln som en direkt kontant (spot) transaktion med mäklaren som skulle finansiera det, det vill säga inte en spridningshandel. Detta exempel är inte annorlunda för någon som gillar att göra aktiehandel som en vanlig hobby. Hur görs någon skattebehandling på vinstdoll här och anses den som inkomst eller kapitalvinst Betraktas detta som spelande och därför betalas ingen skatt på vinst och ingen lättnad kan beviljas förluster Scenario 2 Enligt situation 1, förutom denna gång Transaktionen sker som en spridningshandel som därför betraktas som spelande och därför inte är föremål för antingen inkomstskatt eller CGT (igen detta är inte mitt primära jobb), snarare än som en direkt kontant (spot) köpförsäljning av mäklaren. Hur görs någon skatte - och avlastningsbehandling på vinstdisposition här och betraktas som inkomst eller kapitalvinster Scenario 3 Om jag öppnade ett valutakonto i min frus namn och jag gör alla valutahandel på hennes vägnar (under hennes namn), och Hennes heltidsjobb är som tandläkare. Hur är någon skattebehandling på vinstlösning gjord här och betraktas som inkomst eller kapitalvinster Scenario 4 Eftersom jag tekniskt har en religiös fråga med spel, men nuvarande lagar tillåter gynnsam skattbehandling mot spreadbetting och spel, det vill säga det är inte skattepliktigt om det är Inte beträffande handel och ditt huvudarbete, skulle jag föredra att göra en sådan ställning inte via en spridningshandel. Men med risk för att de står inför skatteskulder om jag gick på icke-spridningsledningsruten, favoriserar jag inte heller den ideen. Finns det något sätt på vilken spekulativ valutahandel (kontanter) kan genomföras som erbjuder liknande fördelar som spread-betting men inte nödvändigtvis via den rutten Lägg till ditt svarTråd: Forexskatt. Hur mycket betalar du var du bor FSA reglerar valutakurser, så de vet vad som händer. Spridningsspel är spelande men i forex, beroende på strategi, risk och disciplin, oddsen är så mycket till förmån för näringsidkaren, det gör att du undrar om det är lika spelande. Kanske för många människor gjorde förluster. Hur som helst det är bättre för oss. Jag vill fortfarande veta hur andra länder tar betalt. Varför är valutahandlare i Storbritannien skattefri Är du säker på det här i Australien, om du är handel som quothobbyquot så är vinsten skattefri. Men det finns ingen klar linje som skiljer quothobbyquot från att citera ett levnadsavgift, vilket är skattepliktigt. Jag antar att om du är en förlorande näringsidkare, kommer skattekontoret att klassificera din handel som en quothobbyquot och förhindra dig från att hävda förluster. Senast redigerad av Kevin LaCoste 03-26-2013 kl. 11:19. Ursprungligen postat av Justin ross Jag håller helt med dig om oddsen beroende på din behärskning av de ovannämnda variablerna. Jag tror att förluster främst görs av handlare som lockas av vinstpotentialen i forex och därigenom avstår att den stränga praxis, träning, tankegång etc som krävs för att vara konsekvent lönsam. Men inte att gå på tangent här, jag har ingen aning om var du hittar information om skattesatser för andra jurisdiktioner. Men jag kommer ihåg att läsa en FT-artikel som säger att många länder inte ens laglislate för valutahöjningar än (detaljhandeln vinster), andra behandlar vinster som beskattningsbara under kapitalvinster eller inkomstskatt och vissa länder har inte ens legaliserat spridningsspel ännu. Som sagt Id gillar fortfarande här dina tankar om varför, som du sa, är oddsen i vår tjänst. Om du har en strategi som ger dig vinst så har din strategi en kant, vilket betyder att du på lång sikt ska tjäna mer pengar, dvs oddsen till din fördel. Medan i spel spelas oddsen lite mot spelaren så på lång sikt förlorar spelaren pengar. Ursprungligen postat av Kevin LaCoste Varför är Forex Trading i Storbritannien skattefri Är du säker på detta i Australien, om du handlar som en quothobbyquot så är vinsten skattefri. Men det finns ingen klar linje som skiljer quothobbyquot från att citera ett levnadsavgift, vilket är skattepliktigt. Jag antar att om du är en förlorande näringsidkare, kommer skattekontoret att klassificera din handel som en quothobbyquot och förhindra dig från att hävda förluster. I Förenade kungariket är forex i sig om det klassificeras som spridningsspel, vilket är spel och spelvinster är skattefria. Jag kan bara föreställa mig det faktum att 95 av valutahandlare förlorar pengar kan backa upp deras fall av varför det betraktades som ett spel. I Förenade kungariket är forex i sig om det klassificeras som spridningsspel, vilket är spel och spelvinster är skattefria. Jag kan bara föreställa mig det faktum att 95 av valutahandlare tappar pengar kan backa upp deras fall av varför det betraktades som en gamble .. Jag är från Storbritannien, och du har det förvirrad. Spread Betting och trading Forex på ett Margined konto med användning av hävstång är två olika konton och som ett resultat regleras av två olika myndigheter. 1. Spread Betting regleras av spelautomaten - och sålunda är vinsten (i viss mån) behandlad som skattefri 2. Forex på ett hanterat konto regleras av Finansinspektionen - Vinsten är INTE skattefri i Storbritannien. På båda ovanstående konton läggs all inkomst från handel helt enkelt till din totala inkomst och beskattas därefter. Varken är skattefria Fångsten är att mäklarna anger sin skattefria, när det de verkligen menar är att vinster upp till och med din personliga ersättning är skattefria. Eventuell inkomst från handel eller i själva verket spelande som överstiger denna personliga skattefria ersättning är beskattningsbar. Professionella spelare är beskattade på inkomst, HMRC skattekontor har ett alternativ på sina skatteformulär som klassificerar dig som en quotprofessional spekulant kvot - så du kommer att bli beskattad ska du förklara ditt resultat korrekt. Denna typ av tråd förekommer här ofta och hela tiden folk antar att Storbritannien är skattefri spridning bettingforex, det här är helt enkelt inte sant. Källan till ovanstående information är direkt från HM Revenue and Customs när jag tittade på detta några år tillbaka (när jag då också var förvirrad över hela frågan). Så kort sagt, i Storbritannien är spread-satsning och Forex trading på hävstång skattefri, men bara upp till din personliga ersättning. Intäkter från handelsspridning som överstiger din personliga ersättning kommer att beskattas på vanligt sätt via inkomstskatt. Ditt intäkter måste vara för små än för att väcka larm med skattekontoret Tänk på vad som händer när du tar ut hela vinsten från din mäklare, din mäklare som måste lämna in sina konton. När han registrerar sina årsredovisningar kommer beskattningen att se vem de har betalat pengar till, och detta kommer då att kryssas med skatt som mottas av dessa kunder. Därför kallas det Skatteutvärdering, ett standardförfarande som utförs av skattemannen. Så var försiktig Det är alltid en bra praxis för dina skatter på inkomst som genereras av Forex trading, eftersom det hjälper dig att hålla dig trygg och de pengar du tjänar är legitima

No comments:

Post a Comment